fbpx

Сугестопедия

Сугестопедичен курс по Испански език

 

Cómo hacerte saber que siempre hay tiempo?

 

Как да направя да разбереш, че винаги има време?

Que uno tiene que buscarlo y dárselo...

 

Че само трябва да го потърсиш и да го дадеш...

Que nadie establece normas, salvo la vida...

 

Че никой не установява норми, с изключение на живота...

Que la vida sin ciertas "normas" pierde forma...

 

Че животът без установени норми губи форма...

Que la forma no se pierde con "abrirnos"...

 

Че формата не се губи, когато се отворим...

Que abrirnos no es amar indiscriminadamente...

 

Че да се отворим не е да обичаме обезличавайки се...

 

     

 

 Mario Benedetti

 

Марио Бенедети

 

Страстта на Испания, червения цвят на живота, огнения вихър на фламенкото , мелодията на езика. Езикът на Габриел Гарсия Маркес, на Марио Бенедетти, на Фредерико Гарсия Лорка, на Мигел Де Сервантес, един от четирите най – говорими в света. Каним ви на едно незабравимо пътешествие в света на испанската музика, бит и култура с продължителност 25 дни. Изучаването на езика по метода на класическата Сугестопедия е съпътствано с радост и вдъхновение. С лекота и без умора възприемате многократно увеличен материал в сравнение с класическата методика на обучение, в компанията на класическа музика и изкуство. В рамките на 3 седмици ще имате възможност да пеете, танцувате, говорите и четете на Испански език.

 

 Предстоящи курсове :

 

 

Практически испански език за хора, които са посещавали сугестопедичните курсове по Испански език

 Заниманията са подходящи за всички, които са изучавали испански език и имат желание да поддържат и обогатяват нивото си, да „подредят“ сами за себе си правилната употреба на глаголните времена, да продължат да се занимават с испански език чрез игри, забавни текстове и нови, актуални за момента песни.

 

6 посещения /по 3 на седмица/

 Повече:

index.php/materika-adults/ee/event/24-espanol

 

                 

Практически испански език за ученици от езикови училища с цел практикуване говоренето на езика   

 Практическо приложение на изучавания в училище език чрез творчески дейности, игри, текстове, песни и подкрепа в самостоятелна употреба на натрупания езиков материал.

  Повече:

http://www.materika.bg/index.php/materika-adults/ee/event/25-espanol-teens

 

Испански език за бебета и техните родители /0-2 години/

 Предлагаме ви първоначална среща на вашето малко дете с испанския език, чиято мелодика може да обогати звуковите му възприятия, да внесе приятното усещане за обща дейност извън ежедневните ангажименти, както и много смях и приятни емоции, толкова важни за нормалното развитие на всяко дете.

Нежната среща на малките деца чрез участието на техните родители, съпроводено от музика, образи, действия и игри може само да подпомогне по-късното усвояване на чужд език.

 Текстовете, предложени в заниманията, са съобразени с възрастовото развитие на децата от 0 до 2 години. Те са подходящи както за родители, които са изучавали езика, така и за такива, които за първи път се срещат с него. Това се дължи на приложението на Метода на Сугестопедията, който естествено и непринудено въвежда основите на езика, така както се случва при малките деца.

6 посещения за двете седмици

 Повече:

http://www.materika.bg/index.php/materika-adults/ee/event/26-espanol-babe

 


Преподавател Ирена Младенова 

 

Испанско Лято в МАТЕРИКА - интервю с Ирена Младенова

Немски език за деца

 

Oбучение по немски език с лекота? Да, възможно е, с „Материка“! Благодарение на дългогодишния ни опит в метода сугестопедия и неформално учене създадохме:

  • Специална програма за ученици, в която комуникацията между деца и техните обучители е изцяло на Немски език
  • Чрез песни, театър, класическо изкуство и много радост, децата се потапят в света на чуждия език и усвояват неусетно граматиката и лексиката за по-кракто и неусетно време.

 

 

Продължителност?
------------------------------------------------------------------

 

Цена?
------------------------------------------------------------------

 

 

Линк за записване 

https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=tggCvLpE60636y098e4WKINuhs8siYBPriHLGnwiCllUNjE3WktZWFdNSzNEQzZJTkFVSUNYOFFCMS4u&fbclid=IwAR2vu_uDzxdFKodxZ7AEbjX5yZT5hXF9W8TmBvs1PmQNvjiza1ZL47eB4jk

 

 

       

 

 

 

 

  

 

        

 

 

      

 

 

 
Каним ви да се потопите във вълшебната атмосфера на Германия и да усетите вълшебството на Немския език, който Ви дава възможност за свободно общуване и създаване на контакти с хора от целия свят. Много често обаче хората се изправят пред непреодолимата бариера за свободна комуникация на езика. С 5 седмичния курс по Немски език по метода на Сугестопедия ние ви предлагаме една възможност за преодоляване на езиковата бариера, научавайки с лекота и радост поднесения материал. Изучаването на езика по метода на класическата Сугестопедия е съпътствано с радост и вдъхновение. С лекота и без умора възприемате многократно увеличен материал в сравнение с класическата методика на обучение, в компанията на класическа музика и изкуство. В рамките на 5 седмици ще имате възможност да пеете, танцувате, говорите и четете без проблем на Немски език.

Нашият курс  по  Немски език по метода Сугестопедия Ви дава възможност да усвоите до 5 пъти по – бързо материала, за да покриете три нива по Европейската езикова рамка  в рамките на 180 уч.ч .

 

След приключване на курса , Вие ще :

 

-        можете да комуникирате уверено на Немски език и  да водите разговори на теми, които Ви вълнуват

-       знаете необходимата граматика, граматични единици и сложни граматични конструкции

-       знаете и използвате с лекота лексика, надвишаваща лексиката, предвидена и използвана в обикновените курсове за покриване на трите  нива

-       можете да четете спокойно и с разбиране на Немски език, да превеждате от български на Английски и обратно с удоволствие

-       можете да пишете кратки текстове и преразкази на езика

-       умеете да подбирате различни изразни средства, които ще Ви дават възможност да се изразявате с лекота. Това умение се създава и надгражда на всяко занятие по време на курса чрез средствата на Сугестивната – десугестивната методика

-       възприемате с лекота и без умора, защото обучението в един сугестопедичен курс винаги е съпроводен с ефект на релаксация

-       възприемате материала по много и различни начини, потопени в уютна  и подкрепяща среда , с много смях и класическа музика и изкуство 

-       разкриете неподозираните възможности на своята личност и ще преоткриете удоволствието от ученето и възприемането с лекота на нови неща

 



Преподаватели:

Есин Рюстемова-Велева

 

 

"Сугестопедията е педагогика на скритите резерви. Педагогиката пък е свещена работа, защото е работа за нашите деца".

Проф.Лозанов 

Сугестопедията е педагогическа наука, създадена от българския учен Професор Доктор Георги Лозанов – лекар, психиатър и физиолог на мозъка.

 Терминът е публикуван за първи път през 1965 година на български език и през 1967 на английски език. Науката е разпространена по целия свят през последните 50 години. 13 международни и национални комисии са наблюдавали и дали своята оценка за сугестопедичната система на обучение, в това число: комисии от министерството на народното здраве и министерството на просветата на НРБ през 70те години, комисия от 8 български професори-лекари, директори на клиники и болнични заведения, професори от Харковската школа по психотерапия, 25-членна комисия на ЮНЕСКО, която посещава България през 1978 година и дава заключение, че това е по-висша методика на обучение за много предмети и много групи обучаеми.

Сугестопедията е социално-отговорна педагогическа система, която се грижи за развитието на потенциалните възможности, т. нар. резерви на човешката личност като чрез сугестопедичния процес на обучение се постигат следните резултати:

-      разкриване на интелектуалните, творчески, паметови резерви на човешката личност

-      ефект на почивка

-      повишаване на емоционалния тонус на личността

-      освобождаване от страха към ученето и стимулиране на постоянната жажда за нови знания

-      смекчаване агресивните тенденции на характера на учащите и приспособяване към обществото

-      значителен психопрофилактичен и психотерапевтичен ефект

-      засилване на имунната система на тялото по време и след процеса на възприемане на многократно увеличен материал

Тези резултати се постигат чрез няколко фактора и внимателно построена, научно експериментирана и изследвана система на обучение, която почива на следните 7 закона:

  1.  Любов - не сантиментална, а любов към човешкото същество. При условия на положителни емоции, творческата интелектуална дейност и глобализираният учебен процес се отличават с липса на умора. Принципът на радост и концентративно спокойствие се прилага чрез система от игри и смях, чрез нагледни материали, които са не толкова илюстративни, колкото стимулиращи по характер.
  2.     Свобода – обучаващия се избира сам как да възприеме знанията. Свободата дава възможност на учещия се да се вслуша във вътрешния си глас и да избере своя собствен път към резервите на своята психика в различни моменти от процеса на обучение. Свободата не се диктува от учителя, тя е спонтанно чувство у учещия се.
  3.  Убеденост на преподавателя, че нещо необикновено се случва. Нагласата на учителя, че се случва нещо необикновено и вярата му в изключителните способности на учащите, резонират в тях и водят до отключване на резервния им потенциал.
  4.  Многократно увеличен учебен материал. Материалът при работа с метода на Сугестопедия е задължително неколкократно увеличен спрямо този, използван в традиционните методики.
  5.  Принцип: Цяло – Част, Част – Цяло. Частта чрез Цялото. Езикът е едно цяло. Той не е нито само граматика, нито само лексика. Както нашият мозък възприема заобикалящия свят в неговата цялост, а не като съвкупност от отделни субекти, така той възприема и езика като хармоничен жив организъм. Ето защо, неговите елементи се изучават винаги в контекста на цялото, в смислова взаимовръзка помежду си, а не като отделни граматически или лексикални единици.
  6.  Златната пропорция. В Сугестопедията златната пропорция е на първо място при определяне на времетраенето и съотношението на отделните компоненти, което допълнително подпомага процеса на разкриване на резервите на учащите се.
  7.  Класическото изкуство и естетиката. Класическото изкуство и естетиката се използват в Сугестопедията като особено ефективни медиатори на неманипулативната комуникативна сугестия поради тяхната способност да излъчват безброй неспецифични стимули, които подхранват изобилието от периферни перцепции, незабележими за съзнанието. Класическото изкуство се въвежда чрез специално подбрани произведения на класическата музика, песни и арии, литературни произведения, репродукции на шедьоври на изобразителното изкуство и др.

Офис Варна

Варна

бул. "Мария Луиза" 31

+359 887 925757

office@materika.net

Офис Лозенец

София

ул. "Плана планина" 1

+359 886 936363

lozenetz@materika.net

© 2005 Materika Foundation. All Rights Reserved.

Search